בלי לוגו / No Logo - המטרה: בריוני המותגים / נעמי קליין

בלי לוגו / No Logo

המטרה: בריוני המותגים

נעמי קליין

יצא לאור ע"י הוצאת בבל - הוצאה לאור, מכיל 503 עמודים, עיון » חברה ומדינה







ספר טוב דירוג של שלושה כוכבים וחצי
3.667
100% בנים
6 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:40
2399 התעניינו בספר


תקציר הספר
רב - המכר של נעמי קליין No Logo (בלי לוגו) מפרק את עולם המותגים וחושף את השקרים שמאחוריההבטחות הגדולות של עידן המידע: אפשרויות בחירה מגוונות, איטראקטיביות, חופש רב יותר.No Logo עוסק בהשלכותיה של הגלובליזציה התאגידית על כל תחומי חיינו: על עולם העבודה, המרחבהציבורי, תרבות הצריכה, החינוך, הרפואה, התזונה, דימויי היופי.הנתונים הסטטיסטיים ידועים: לחברות ענק מסוימות יש תקציבים הגדולים מהתל"ג של רוב המדינות;בין 100 הגופים הכלכליים הגדולים ביותר, 51 הם תאגידים רב - לאומיים, ורק 49 הם מדינות. וכך, קומץמנכ"לים רבי - השפעה כותב את החוקים החדשים של הכלכלה הגלובלית, מפריט וממסחר את המרחב הציבורי, משתלט על חופש הבחירה שלנו באמצעות מיזוגים אופקיים ואנכיים, מונופולים וקרטלים.No Logo נותן קול לתנועת מחאה רחבה שלא היתה כמותה מאז שנות השישים. זוהי תנועה ללא שם וללא מנהיג, ששמה לעצמה למטרה לצמצם את כוח השפעתם של התאגידים הציניים רבי - העוצמה כדי להשיב את השליטה על חיי היומיום למיליוני אזרחים ברחבי העולם, הראשון והשלישי כאחד.נעמי קליין היא עיתונאית, סופרת, מרצה ובעלת טור קנדית, דור שלישי לפעילים חברתיים ופוליטיים.כיום מקדישה קליין חלק ניכר מזמנה להרצאות בפני קבוצות שונות של פעילים בתנועה נגד הגלובליזציהבכל רחבי העולם. ספרה No Logo הפך לתנ"ך של קבוצות המחאה השונות כנגד הצרכנות והגלובליזציה, ונלמד באוניברסיטאות שונות.


רשימות קריאה בהן מופיע בלי לוגו / No Logo - המטרה: בריוני המותגים
למכירה | ניר בן מפתח תקווה רשימת הקריאה עודכנה לפני שנתיים ו-1 חודשים






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ