דיבור עם הציבור - יחסי ציבור כחלק מ / אביבה רוזן

דיבור עם הציבור - יחסי ציבור כחלק מ

אביבה רוזן








ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
440 התעניינו בספר

תקציר הספר
היום, יותר מתמיד, מנהלי חברות ומוסדות במגזר הפרטי והציבורי כאחד, מודעים לעובדה שתדמית חיובית מהווה מרכיב חיוני ומהותי בהצלחת הארגון. יצירת תדמית חיובית לארגון היא תוצאה של יישום אסטרטגיה מובנית, הכוללת דיבור מתמשך עם קהלי היעד השונים של הארגון: העובדים, הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים, הספקים והציבור הרחב. הדיבור עם הציבור מתבצע באופנים מגוונים באמצעות המדיה, השתתפות בכנסים ובתערוכות ובהפעלת מנגנון תקשורת פנים ארגוני. דיבור עם הציבור מתאר ומנתח את מציאות יחסי הציבור בישראל במבט לעבר, להווה ולעתיד. הספר דן בקשת רחבה של נושאים, כגון: דוברות עסקית, הדובר במגזר הציבורי, יחסי ציבור תחום הפוליטי, בזירה המקומית, הלאומית והבינלאומית, יחסי ציבור ועיתונות - דילמות ושיתופי פעולה, יחסי ציבור כזרוע של הניהול, אפקטיביות של יחסי ציבור, ניהול משברים, תרומה לקהילה ועוד. אביבה רוזן, עיתונאית, כותבת מדורים וטורים בנושאי ניהול בעיתונים גלובס וסטטוס. מרצה לניהול המתמחה בתחומי ההתנהגות והתרבות הארגונית. דוקטורנטית למנהל עסקים באוניברסיטה העברית ומוסמכת במנהל עסקים מאוניברסיטת תל אביב.







©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ