שיווק בגדול

סטן ראפ, טום קולינס





ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
121 התעניינו בספר

תקציר הספר
שינו יסודי מתחולל בימים אלה בשיטות שבהן מתפרסמים, משווקים ונמכרים מוצרים ושירותים לציבור הרחב. שיטות ``היריה לחלל`` של השיווק ההמוני, שכוונו אל הצרכן הלא ידוע, מפנות מקומן לשיטות חדשות של פרסום, מכירה וחשיבה המאפשרות להתקשר ישירות עם הלקוחות הטובים ביותר, בכוח ובפועל, של העסק. שיטות אלו, הבנויות על מסדי נתונים של לקוחות, לא תוארו או הוסברו עד כה באורח יסודי. הן רחבות יותר משיווק ישיר, הן אישיות יותר ומפיקות את מירב התועלת מכל צעד בתהליך המכירה המתמשך, ההופך לקוח בכוח ללקוח נאמן. זוהי תזוזה מן ההסתמכות על ערוץ הפצה יחיד ומסורתי, אל שיטת עבודה רב ערוצית, השוברת את כל הכללים שהכרנו. זוהי תזוזה מן השיווק ההמוני, אל השיווק המפולח, אל השיווק אחד-על-אחד של המחר. למגמה - שיטה זו נתנו מחברי הספר את השם MAXIMARKETING או ``שיווק בגדול`` בעברית. יהיה השם אשר יהיה, אין ספק שכמעט כל עסק, ולא חשוב מה גודלו ואיזה שרות או מוצר הוא מוכר, עשוי להפיק תועלת מיישום עקרונותיה של שיטה זו. ``שיווק בגדול`` אינו ספר לימוד במובן הקלאסי של המילה. זהו ספר ``חשיבה`` שיגרה את הקורא לחשוב על עסקו בדרך חדשה ויציע לו דרכים שבהם יוכל להפוך את הפרסום, הקידום וההפצה ליעילים יותר, בכל שלב בתהליך. הספר בנוי על נסיונם האישי של המחברים ועל תאורים מפורטים ומרתקים של עשרות דוגמאות ונסיונות בפרסום וקידום מכירות. הראויים לציון בשל מהפכניותם. ``שיווק בגדול`` הוא ספר חובה לכל מפרסם, פרסומאי וכל בעל עסק, קטן כגדול. על אודות המחברים סטן ראפ וטופ קולינס הם מקימי ראפ וקולינס, אחת משלוש החברות הגדולות בעולם בתחום השיווק הישיר שהכנסותיה השנתיות מסתכמות ביותר מ150- מליון דולר ולה 11 משרדים ברחבי העולם. חברת ראפ וקולינס משתייכת לקבוצת ``אומניקום`` שהוקמה ע``י מיזוג חברות הפרסום הענקיות די.די.בי - נידהאם - בי.בי.די.או סטן ראפ וטום קולינס מוכרים כמומחים ראשונים במעלה בתחום התמחותם והם מבוקשים מאוד כמרצים בועידות מקצועיות בינלאומיות.




לקט ספרים מאת סטן ראפ, טום קולינס
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של סטן ראפ, טום קולינס






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ