שיווק באמצעות הטלפון / ג'ולי פריסטון, ג'נט ברוס

שיווק באמצעות הטלפון

ג'ולי פריסטון, ג'נט ברוס

יצא לאור ע"י הוצאת אור-עם,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
149 התעניינו בספר

תקציר הספר
מדריך מעשי ומקצועי למכירות בטלפון בימינו מקובל למכור כל דבר באמצעות הטלפון, החל ממנוי פשוט לעיתון וכלה במוצר מורכב או יקר. כל מי שמשתמש בטלפון כדי למכור מוצר, שירות או רעיון לאדם אחר עוסק למעשה בטלמרקטינג. משווקים יעילים באמצעות הטלפון הם אנשים המתכננים באופן מודע את גישת המכירות שלהם, ומשתמשים בטלפון כבן-ברית בתהליך המכירה. כישורי המכירה המוצגים בספר זה יעזרו לכם להפוך למוכרים מקצועיים ויעילים יותר באמצעות הטלפון. אם תתאמנו, תוכלו לנצל את זמנכם ביעילות רבה יותר, ולהרוויח כסף רב יותר עבור עצמכם או עבור החברה שבה אתם עובדים. במשך הזמן תגלו, כי אתם מגבשים את גישת המכירות שלכם סביב כישורים אלה, ומשתמשים בהם באורח יומיומי. בין הנושאים הנדונים בספר זה: v כישורי שיווק באמצעות הטלפון v עשרה צעדים בסיסיים להצלחה במכירות בטלפון v ארגון מערכת השיווק הטלפוני שלכם v עשרת הדיברות לתקשורת יעילה בטלפון v דוגמאות למכתבי מעקב לאחר שיחה טלפונית v בדיקת מוכנות לשיווק באמצעות הטלפון הספר מלווה בשפע של תרגילים, הסברים ודוגמאות מעשיות, שייסייעו לכם לתרגל את החומר הנלמד בצורה הטובה והיעילה ביותר.










©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ