מוצא המותגים

אל ולורה ריס

מוצא המותגים

אל ולורה ריס

יצא לאור ע"י הוצאת מטר, בשנת 2005, מכיל 252 עמודים, תירגום: מאנגלית : אסתי וכטל. עסקים וכלכלה » שיווק ופרסום







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
308 התעניינו בספר

תקציר הספר
בספרם החדש והמרתק, מוצא המותגים, לוקחים אל ולורה ריס את הרעיון המהפכני של דרווין על האבולוציה ומיישמים אותו על תהליך המיתוג. התוצאה היא אסטרטגיה חדשה, יעילה ומרשימה, ליצירת מוצרים חדשניים ולבניית מותגים מצליחים, שיובילו אתכם להשגת הצלחה עסקית. אל ולורה ריס מסבירים כיצד תנאים משתנים בשוק יוצרים אינספור הזדמנויות לבניית מותגים חדשים ולצבירת הון. אבל ההזדמנויות האלה אינן נמצאות היכן שמרבית האנשים והחברות מחפשים אותן - בהתכנסות (convergence) של קטגוריות קיימות כגון הטלוויזיה והמחשב, הטלפון הסלולרי והאינטרנט. ההזדמנויות מצויות דווקא בכיוון המנוגד - בהסתעפות .(divergence) המחברים מאמצים את מסקנתו המבריקה של דרווין, שמינים חדשים צצים מתוך הסתעפותם של מינים קיימים ומשרטטים אסטרטגיה יעילה ליצירת מותג מצליח ולהחדרתו לשוק.




לקט ספרים מאת אל ולורה ריס
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אל ולורה ריס






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ