אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות - איך לרגש את לקוחותיך בכל פעם מחדש! / דייויד פרימאנטל

אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות

איך לרגש את לקוחותיך בכל פעם מחדש!

דייויד פרימאנטל

יצא לאור ע"י הוצאת הספריה הבינלאומית, בשנת 2000, מכיל 268 עמודים, תירגום: ע. מ. טל. עסקים וכלכלה » מיומנות בין אישית







ספר בסדר דירוג של שלושה כוכבים
3
100% בנות
0 בנים   1 בנות
גיל ממוצע:31
1119 התעניינו בספר

תקציר הספר
קוראים יקרים, הספר שבידיכם, מבוסס על מחקרי עומק, הבוחנים סיבות וגורמים להצלחה וכישלון בשירות הלקוחות. המחקרים נערכו בקרב חברות רבות, בתשע - עשרה מדינות ברחבי העולם. הספר החדשני מאת דייויד פרימאנטל, מספק כלים לכל מנהל, עובד וארגון החפצים לגלות מהי אותה חוליה חסרה, אשר מציאתה תאפשר מתן שירות יוצא מהכלל. הספר אינטליגנציה בשירות הלקוחות מציב אתגרים ושאלות, אשר התעלמות מהם עלולה לסכן את הצלחת החברה. הספר בנוי מ - 16 פרקים,ושזורים בו עשרות רעיונות ודוגמאות מעולם העסקים הבינלאומי. קירבתה של ישראל לעולם עסקי זה, והיות העולם כפר גלובאלי בעידן האינטרנט, הופכים את יישומם של רעיונות אלה בעבודתכם למהלך חשוב ששכרו בצידו. כך, לנוחותכם, מכיל פרק 16 סדרה של 10 תרגילים פשוטים ומעשיים שבהם תוכלו להיעזר כדי ליישם את הרעיונות בארגונכם, להוסיף ערך רגשי ללקוחותיכם ולרגש אותם כל פעם מחדש!






התחילה לקרוא לפני 5 שנים ו-3 חודשים


לקט ספרים מאת דייויד פרימאנטל
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של דייויד פרימאנטל






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ