ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
275 התעניינו בספר

תקציר הספר
הרעיונות שבספר פיתוח רעיונות נהגו לפני למעלה משישים שנה, ומאז הפך הספר לקלאסיקה בעולם הפרסום, ולנכס צ ברזל בכל בתי הספר לפרסום ולתקשורת בארצות הברית. קופירייטרים רבים נעזרו בו כדי לשחרר את היצירתיות שלהם, משוררים, ציירים, מדענים ומהנדסים השתמשו בשיטה המוצגת כאן כדי לייצר רעיונות מלהיבים על-פי דרישה, בכל זמן ובכל נושא. התובנות המיוחדות של ג'יימס ווב יאנג, מסירות את המסתורין מהתהליך היצירתי, ומאפשרות להביט פנימה, ולמצוא את הרעיון הגדול הבא.

ג'יימס ווב יאנג חדל ללמוד בגיל 12 והחל לעבוד בחברה שעסקה בהוצאה לאור. בהיותו בן 22 כבר היה מנהל הפרסום של החברה. בהמשך הוצע לו להצטרף למשרדים של סוכנות הפרסום וולטר תומפסון, בסינסנטי. שנים ספורות אחר כך, הוא ניהל את כל השלוחה של החוף המערבי. הוא נחשב לעילוי בתחום הקופירייטינג, והיה הוגה דעות וסוציולוג שהבין לנפש האדם ותהליכיה.

"הספרון הזה עולה בערכו על הרבה ספרים מלומדים בתחום הפרסום. הוא לא מדבר על הבשר והעצמות של יצירת תקשורת אלא על הנשמה שלה. [...] יאנג כותב על הניצוץ היצירתי והרעיונות שמפיחים חיים ונשמה בפרסומת. אין דבר חשוב מזה בעבודתנו המקצועית." מתוך ההקדמה - ויליאם ברנבך, מנכ"ל ויו"ר לשעבר חברת הפרסום הבינלאומית דוֹיל, דֶיין, בֶּרנבָּך (DDB בע"מ)










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ