11 חוקי הברזל של- מותג באינטרנ

אל ולורה ריס

11 חוקי הברזל של- מותג באינטרנ

אל ולורה ריס

יצא לאור ע"י הוצאת מטר,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
152 התעניינו בספר

תקציר הספר
בשעה שאנחנו עוברים למאה ה-21, השאלה החשובה ביותר שנשאלת בעסקים היא: מה בדעתנו לעשות בנוגע לאינטרנט? אל ריס ולורה ריס הם אולי האנשים המיומנים והמתאימים ביותר לתת מענה על שאלה זאת. הם לא רק מחברי רב-המכר בתחום העסקים "22 חוקי הברזל של בניית מותג", אלא גם יועצים לעשרות חברות שמופיעות ברשימת ה- 500 של כתב העת Fortune. הספר "11 חוקי הברזל של בניית מותג באינטרנט" הוא חומר עזר מהימן לכל עסק שרוצה לעלות על הכביש המהיר של האינטרנט. הספר מציג 11 חוקים חצופים, נועזים, תמציתיים וברורים. האינטרנט הוא האתגר המרכזי בעולם השיווק של היום. מי שרוצה להפוך מותג להצלחה גלובלית יוצאת דופן, אל לו להתעלם מעצות חכמות אלה. אל ריס הוא מחברם של הספרים "מלחמות השיווק", "שיווק במהופך", "22 חוקי הברזל של השיווק" ו-"22 חוקי הברזל של בניית מותג" שיצאו לאור בעברית בהוצאת מטר.




לקט ספרים מאת אל ולורה ריס
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של אל ולורה ריס






©2006-2017 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ