ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
131 התעניינו בספר

תקציר הספר
טעם החיים הוא דיוקנם של המוצר האמריקני המפורסם ביותר ושל האנשים שהפכו אותו מסתם משקה קל לסמל החירות. כתבת ניו–יורק טיימס קונסטנס הייז מתארת, בתובנות רעננות ועין בוחנת, למעלה מ– 100 שנים של תולדות קוקה – קולה. היא עושה זאת באמצעות שרטוט דיוקנם של אנשים כריזמטיים ושאפתנים שהשתמשו בניהול מבריק, במזל יוצא דופן, בספינים תקשורתיים ובכוחנות על מנת להפוך משקה שאין לו כל ערך תזונתי לתרופה, למרענן מכובד ולמושא תשוקתם של צרכנים בכל רחבי העולם. בליבו של הספר עומדת השאלה כיצד הגיעה קוקה–קולה למעמדה הבינלאומי, ומדוע בשנים האחרונות היא מתקשה לשמור על מעמד זה.










©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ