איך להכניס את המתחרים ללחץ? / גיא קאוסקי

איך להכניס את המתחרים ללחץ?

גיא קאוסקי

יצא לאור ע"י הוצאת מטר,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
237 התעניינו בספר

תקציר הספר
אם שמו של הספר זה מסקרן אתכם, סימן שאתם נמנים עם קוראי ספרים עסקיים, גדושי הסברים, שנועדו לעזור לכם בניהול ובשיווק. עכשיו אתם מוכנים להסיר את הכפפות, והדבר היחיד שתרצו להחזיק בידיכם החשופות הוא מדריך זה, הבועט במוסכמות. ברוח הכלל הישן שהוכיח את עצמו במרוצת השנים, שלפיו "לא חשוב איך אתה משחק: חשוב אם ניצחת או הפסדת", כותב גאי קוואסאקי מדריך זה בסגנון של "לא לוקחים שבויים", המיועד לדויד הרוצהה לנצח את גוליית. ספר זה תוצר של נסיונו הממושך בחברת אפל וכגורו של מחשבים ואסטרטג של עסקים, הוא מקור רב ערך לתחבולות מחוצפות, ולפעמים אפילו קיצוניות, במכירות, בשיווק, בייצור ובמשאבי אנוש, שיסייעו לחברה או לארגון שלכם לצאת כשידכם על העליונה. בין שאתם מקימים חברה חדשה או יוצאים לשוק עם מוצר חדש, מחזקים את מעמדכם בשוק או מנסים להגן עליו מול מתחרה שמשאביו גדולים יותר, הספר "איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ" הוא תכנית מקיפה להצלחה, תוך כדי הצגת דוגמאות מאלפות של חברות רבות שהיכו במתחרים שלהם ללא רחם. הספר "איך להכניס את המתחרים שלך ללחץ" הוא ספר ששום חברה אינה יכולה להרשות לעצמה לוותר עליו.




לקט ספרים מאת גיא קאוסקי
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של גיא קאוסקי






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ