אינטליגנציה ריגשית בשירות לקוחות - איך לרגש את לקוחותיך בכל פעם מחדש / דייוד פרימאנטל

אינטליגנציה ריגשית בשירות לקוחות

איך לרגש את לקוחותיך בכל פעם מחדש

דייוד פרימאנטל

יצא לאור ע"י הוצאת הספריה הבינלאומית, בשנת 2000, מכיל 266 עמודים, תירגום: ע.מ. טל.







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
128 התעניינו בספר

תקציר הספר
"הספר אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות" שבה את ליבי. בלטו בו הפרק "קישוריות רגשית" והציטוט: "לגלות יצירתיות במערכת היחסים על ידי התייחסות אל כל לקוח כאל ידיד אמת". כלל זה אני משריש בין עובדי השכם והערב, והתוצאות ניכרות בשטח. לדעתי, יש בכך יתרון גם לעובד ולא רק ללקוח, מפני ש"עבודת המכירה" הופכת לחוויה בכל פעם מחדש." "כשמלחמת המחירים בעיצומה וקשה לבדל את המוצר או השירות, המפתח להצלחה מצוי ביכולת להעניק ללקוח ערך מוסף רגשי, שישפיע על הלקוח לבחור במוצר שלנו ולא במוצר של המתחרה". "אינטליגנציה רגשית בשירות לקוחות הינה אסטרטגיה משלימה לתורת השיווק המודרני."


הקטלוג המאוחד - השאלה מספריות ציבוריות
שם הספריה זמינות הזמנה הזמנה עד הבית
הספר כנראה לא קיים בספריית כרמיאל

השוואת מחירים מחברי סימניה
שם המוכר מיקום מצב הספר מחיר מבוקש
zeno כולל משלוח zenobooks@yahoo.com

עין הוד

טוב 65 ₪ [קנה משומש]







©2006-2012 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ