השכל של הפרסום / ראובן וימר

השכל של הפרסום

ראובן וימר

יצא לאור ע"י הוצאת מעריב - הד ארצי, בשנת 1993, מכיל 249 עמודים,


קנה משומש: ₪45.00
הוסף לסל





ספר טוב דירוג של ארבעה כוכבים
4
100% בנים
1 בנים   0 בנות
גיל ממוצע:79
628 התעניינו בספר

תקציר הספר
בגיל 24 החלה הקריירה המקצועית של מי שהיה עתיד לשנות את פני הפרסום בישראל. לאורך 30 שנה קבע ראובן וימר אמות-מידה חדשות למקצוע במסעות כיבוש נועזים של התודעה הצרכנית: למן התשדיר הראשון שכולו ג'ינגל וחידושים אחרים של שימוש במדיה, עם אבני דרך כמו "החמצן של המדינה" ו"עגל רך".

השכל של הפרסום חושף את רזי המקצוע – מיצירתיות ועד אסטרטגיה שיווקית. מהי תדמית ומהו מיצוב, איך להשתמש בתקשורת המונים. אמנות השכנוע זוכה להבהרה מפי מי שניצח על מערכות הפרסום של חברות-ענק כקוקה-קולה, עלית, דיסקונט ודובק, בנה קמפיינים פוליטיים למנהיגים כיצחק רבין, עזר וייצמן ומשה דיין והוביל מאבקים ציבוריים שהסעירו את המדינה.

בתמהיל ססגוני פסיכולוגי-פילוסופי-פוליטי ואוטוביוגרפי ובחדווה לשונית, משורטטים כללי המאקרו של ההשפעה ומנותחים פרטי המיקרו: מזיכרון ועד גימיק, מתפיסה עד שחיקה. אתה צמא ליותר, מתקוון ומגלה איך באמת נולד "ביצים-ביצים".

זהו גם סיפור על כוח, על כסף, על יצרים ועל תדמיות, פרספקטיבה ייחודית של התרבות הישראלית מאחרוי הקלעים של עיצובה. ד"ר ראובן וימר, ממבשרי הזרם המודרני בפרסום בישראל, מחלוציו ומראשיו, נולד בחיפה ב-1937, התחנך בקיבוץ מזרע ולמד מינהל-עסקים בארצות-הברית. בעל תואר בוגר בפרסום, מוסמך בשיווק ודוקטור לתקשורת-המונים. מושא להערצה לחיקוי ולקינאה של פרסומאים ומשרדי פרסום רבים. וימר מציג תובנות מרתקות בספר יסוד למנהלים ולסטודנטים, לאנשי תקשורת, פרסום ושיווק ולקוראים נאורים כאחד.




ראובן וימר (סופר על המוקד)
ראובן וימר נולד בחיפה ב-1937, גדל והתחנך בקיבוץ מזרע. הוא שירת בחטיבת גולני ואחרי השחרור הצטרף כחבר לקיבוץ. כעבור שלוש שנים עזב את הקיבוץ ועבר לירושלים ללמוד ספרות ואמנות, ומאוחר יותר עבר להתגורר בתל אביב. בשנת 1963 החל וימר לעבוד בתחום הפרסום, תחילה במשרד "בינג-ליניאל" בחיפה, אחרי... המשך לקרוא
לקט ספרים מאת ראובן וימר
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של ראובן וימר






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ