שווק ישיר משולב

ארנן רומן

שווק ישיר משולב

ארנן רומן

יצא לאור ע"י הוצאת מטר,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
180 התעניינו בספר

תקציר הספר
שיווק ישיר משולב. להגדיל את המכירות. להשיג עסקות איכותית יותר. לצמצם עליות השיווק. המכירות והשיווק עוברים בימים אלה טבילת אש - אש הדרישות של לקוחות למוצרים ולשירותים איכותיים, ולתקשורת ממוקדת ועניינית. התהליך המהפכני שפיתח ארנן רומן, שיווק ישיר משולב (IDM - Integrated Direct Marketing) מקובל היום כאסטרטגיה התכליתית ביותר ליציאה לשוק, בתנאים התחרותיים והמשתנים ללא הרף שך השווקים של ימינו. ספרו הראשון בנושא זה, שפורסם ב - 1988, היה ציון דרך, ומאז הוביל ארנן רומן את הפיתוח ואת התפשטות המהירים של ה - IDM כאסטרטגיה השיווקית המועדפת. הספר הנוכחי, חדש לחלוטין ומורחב: ממצב את ה - IDM כאסטרטגיה רבת אפיקים מוכחת, המניבה תשואה גבוהה במיוחד על השקעות בשיווק. מסביר כיצד יכולים עסקים לתאם פרסום, דיוור ישיר, טלמרקטינג ומכירות בשטח, כדי למרב את עצמתו של כל אמצעי ולהפיק ממנו פריון חסר תקדים. מציג כיצד מצליח IDM להשיג תגובות דו - ספרתיות, לשפר את האיכות ואת הכמות של עסקות מוצלחות, להקטין את עלות המכירות ואת זמן המכירה, ולהגדיל את ההזמנה הממוצעת ואת הרווחיות. מסביר את התהליך היצירתי של פיתוח אפיקי שיווק מגוונים. מתאר כיצד יושם ה - IDM בהצלחה באחדות מהחברות הגדולות ביותר בעולם: AT&T, IBM, ויולט פקרד, וכן בחברות קטנות יותר, במגוון רחב של ענפים. מספק תכנון וכלי מדידה מפורטים שייסייעו לקורא לפתח תכנית IDM משלו, בלווית הדרכה, שלב אחר שלב. ארנן רומן, נשיא חברת ERDM, ידוע כחלוץ המתודולוגיה של שיווק ישיר משולב. ב - 1983 הקים את משרד הייעוץ שלו בניו - יורק, במטרה ליישום את ה - IDM בעבור רשימה מרשימה של לקוחות וביניהן: AT&T, יולט - פקרד, IBM, בל אטלנטיק, מוטורולה וסיטיבנק.






התחיל לקרוא לפני שנתיים ו-11 חודשים


לקט ספרים מאת ארנן רומן
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של ארנן רומן






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ