איך להיות מוביל בשוק / מייקל טרייסי

איך להיות מוביל בשוק

מייקל טרייסי

יצא לאור ע"י הוצאת מטר,







ללא דירוג ללא דירוג
0 בנים   0 בנות
302 התעניינו בספר

תקציר הספר
כך תהיה המוביל בשוק! כיצד יכולות פדרל אקספרס וה - DHL להעביר חבילות מיעד ליעד, בן - לילה, בתזמון מופלא, אבל חברות התעופה מתקשות למצוא את המזוודות שלכם? איך אפשר שברשתות חנויות לבגדים זוכרים מה הזמנתם בפעם האחרונה, אבל חברת כרטיסי האשראי אמריקן אקספרס עדין מנסה לשכנע אתכם להצטרף אליה, למרות שכבר עשר שנים אתם בעלי כרטיס אשראי שלה? איך יכול להיות שיש חברות הממציאות את התחרות מחדש בשווקים שלהן, בעוד שאחרות אטומות לעולם ההולך ומשתנה סביבן? שאלות אלה בוחנים מייקל טריסי ופרד וירסמה בספרם איך להיות מוביל בשוק. הספר נכתב בידי אנשי חברת הייעוץ CSC Index שהציג את התפיסה של עיצוב התאגיד מחדש (Reengineering). (הספר עיצוב מחדש של התאגיד יצא לאור במהדורה עברית בהוצאת מטר). התשובות שהם מציעים פותחות פתח לחשיבה מהפכנית על לקוחות, על תחרות, על שווקים ועל מבנה הבסיסי של הארגון שלכם. התזה של המחברים פשוטה: הם גורסים שארגונים מצליחים - המובילים בשוק - מצטיינים במתן ערך מסוים ללקוחות נבחרים. המפתח הוא התמקדות. המובילים בשוק בוחרים לעצמם "תחום ערך" - העלות הכוללת הטובה ביותר, המוצר הטוב ביותר או הפתרון הכולל הטוב היותר - ובונים סביבו את הארגון שלהם. הם שומרים על מעמדם כמובילים לא במנוחה על זרי הדפנה, אלא בהצעת ערך טוב יותר, שנה אחרי שנה. שום חברה לא תוכל להצליח בימינו אם תחליט להיות הכל, בשביל כל הלקוחות. מהו הדבר שהחברה שלכם מיטיבה לעשות יותר מכל חברה אחרת? איזה ערך יחודי אתם מספקים ללקוחות שלכם? כיצד תוכלו להגדיל את הערך הזה בשנה הבאה? אם אינכם יכולים להשיב על השאלות האלה בקלות, קראו את הספר איך להיות המוביל בשוק. מייקל טריסי ופרד וירסמה, בעלי תפקידים בכירים בחברת הייעוץ .CSC Index הם מומחים באסטרטגיה עיסקית ויועצים לחברות המצטיינות בביצועיהן. השניים מבוקשים בפני מנהלים בכירים וכותבים בכתבי עת מקצועיים וכלכליים.




לקט ספרים מאת מייקל טרייסי
לצפיה ברשימה המלאה, עבור לדף הסופר של מייקל טרייסי






©2006-2015 לה"ו בחזקת חברת סימניה - המלצות ספרים אישיות בע"מ